zondag 22 April 2018

Jaarverslag 2014

Ook in 2014 waren miljoenen mensen van zes jaar en ouder cultureel actief. Het Fonds voor Cultuurparticipatie draagt daaraan bij. In dit artikel een overzicht van onze activiteiten in 2014.

Met ruim 7 miljoen mensen van zes jaar en ouder die actief bezig zijn met cultuur in Nederland, is cultuurparticipatie een belangrijke sector. Het Fonds voor Cultuurparticipatie ondersteunt vernieuwende initiatieven om de mogelijkheden tot actieve cultuurparticipatie te verruimen en te versterken. In dit artikel een korte animatie en een grafisch overzicht van onze activiteiten in 2014.

Bij sommige graphics vindt u een plusje. Door hier op te klikken gaat u direct naar een artikel, interview of filmpje over dit onderwerp. U kunt er ook voor kiezen om direct naar het onderwerp van uw keuze gaan door dit onderwerp in de inhoudsopgave aan te klikken. Het gehele jaarverslag is tevens als PDF te lezen.

Uitvoering programma's 2014

1. Cultuureducatie met Kwaliteit